fbpx

3 érdekes cikk a vírushelyzetről

Ebben a válogatásunkban néhány érdekes cikket szedtünk össze a vírushelyzetről. És itt most nem a koronavírusra gondoltunk.

Első cikkünket a Bitport oldaláról ajánljuk. A cikk azzal foglalkozik, hogyan változtak szokásaink a COVID-19 vírus hatására.

Kommunikációra kényszerített minket a vírus

Második cikkünket a Kvazar.Cloud oldalán találjátok. Ebben a cikkben arról olvashattok, hogyan vélekednek az IT csapatok a járvány idején fellépő biztonsági kockázatokról és felkészültségünkről a támadásokra. Talán a legérdekesebb adat, hogy a globális vállalatok 31%-át LEGALÁBB napi 1 támadás éri.

A járvány elleni védekezés tanulságai: IT-csapatok véleménye a kiberbiztonsági felkészültségükről
A járvány elleni védekezés tanulságai: IT-csapatok véleménye a kiberbiztonsági felkészültségükről

A következő cikket a HWSW weboldalán találjátok. Egy amerika (egész pontosan maryland-i) tankerület diákjai a hálaadás hétvégéje után további 2 napot kellett, hogy “otthon maradjanak”. A diákok egyébként is távoktatásban tanultak, viszont egy zsarolóvírus-támadás következtében 2 nap tanítási szünetet rendeltek el.

Diákok álma: zsarolóvírus-támadás miatt rendelt el szünetet egy tankerület

Megosztás:

Megosztás itt: facebook
Facebook
Megosztás itt: linkedin
LinkedIn
Ez is érdekelhet

Kapcsolódó cikkek

SEO - keresőoptimalizálás

Technikai SEO alapok

Mai cikkünkben a technikai SEO-ról fogunk írni. A technikai SEO célja, hogy honlapunkat olvashatóvá, értelmezhetővé tegyük a keresőmotorok számára (elsősorban a Google keresőmotorjával foglalkozunk).

HoriWebSolutions notebook

Keresőoptimalizálás (SEO) alapok

Jelen cikk célja, hogy egy áttekintést adjon a keresőoptimalizálás tudományával kapcsolatban. A cikket végigolvasva nem lesz profi SEO szakember, azonban ad némi iránymutatást, merre is indulj tovább.

HoriWebSolutions blog

Érd el az ügyfeleket profi tartalmakkal!

Manapság egy valamit is magára adó vállalkozás jelen van az online térben. Nyilván szüksége is van rá, hiszen a virtuális jelenlét nélkül szinte esélytelen profitábilisan működni. Miért is mondom ezt? A legfontosabb, hogy a vállalkozásnak ott kell megmutatni magát és termékeit, ahol a vevői vannak (Facebook, Instagram, Google keresője, LinkedIn stb.).